28 October 2010

PEMERGIAN TOK KE TANAH SUCI KOTA MAKKAH


Saat berat hati untuk melepaskan dikau pergi.................

inilah hari yang menitiskan airmata...tatkala melihat tok ku yang mahu berangkat ke tanah suci Kota Makkah....

kepergian tok ku untuk kali kedua...
tp untuk kali ini tok pergi bersama 2 orang anak yang tercinta serta 2 orang menantu....

Alhamdulillah, tok ku serta yang lain selamat pergi dan selamat kembali ke tanah air.....
mudah mudahan tok mendapat Haji Mabrur....InsyaAllah..aminn!!!!

NOKIA E75 ku

NOKIA E75 Mimiey yang terbaru...... sungguh best gunekan ini....al maklumlah Mimiey kan peminat setia E75.....

NOKIA E75....function yg best gune time pembelajaran sbb sume Mimiey boleh DOWNLOAD menerusi i-CLASS


26 October 2010

MAKAN BESAR MY FAMILY


Suka dan bergumbira.....

malam yang sweet sgt....plan yang dirancang oleh mak mak sedaraku....yang membawa tok ku keluar makan beramai2.....tok aku ketika itu kulihat sungguh bahagia sgt2 sebab anak2 n cucu datang berkumpul diluar....
ini kerana.....membawa keluar beramai2 sebelum tok ku bertolak ke makkah untuk menunaikan rukun Islam yang ke-5 iaitu menunaikan haji...

pada malam tersebut,
makanan yang ditempah begitu menyelerakan sehingga menjilat jari.....
yang penting tiada pembaziran berlaku.....

to:all people yang terlibat......
hopefully kte dapat berkumpul macam ni sekerap yang mungkin ok!!!

17 October 2010

BEZDAY BOYZ HARRIZ


Siapakah Harriz???

Harriz...dia ni budak kecik yang paling cute n yang paling kecik diantara kami semua...hehee....
plan yang tanpa dirancang ini juga akhirnya berjaya.....
hahaakk...
nape sy gelak??
sbb...harriz mendapat kek yang paling kecik (muffin cake) seiringan dgn usianya yang masih muda....
harriz,bukan sengaja kami nk wat cm tu kat harriz...tp kami xde mase nk beli...hehe...

tapi xpe...harriz kan dapat topeng...hehee....
harriz dpt kfc.....
malam tu sonok sgt sbb dapat maen kejar2 ngn harriz...heehee...
teringat kembali zaman aku ketika berumur cam harriz....huhu...
nostalgia lama la katakan...

papepunn...
HAPPY BEZDAY HARRIZ!!!CPPT besar ok...
senang akak nak ngorat...hehee

11 October 2010

HUJAN PANAS


POSse the Vouge gitu yew.....

Kami untuk menghiburkan hati disaat jiwa tak tenteram....
beginilah telatah n gelagat kami ketika bersama.....seronok yang teramat sgt...
mase ni...semua masalah tak ingat...betol2 power la kuar ngn kamo2 semua....

next time....masing2 ade time kte hang out lagi ye my dear fwennn...banyak mahu kongsi....sharing kan is scaring,.....

ingat...ape2 masalah yang berlaku...cuba tenang dan bawak berbincang sebaik2nya.....
insyAllah kalau niat kta baik...Allah akn tolong kta juga ye kengkawan sume.........

09 October 2010

SAD DAY =((


KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN....
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan