19 July 2012

Y be happened like this?

Assalamualaikum readerss...
wow sungguh lame Mimiey tak update dis blog kan....
biler rase sunyi Mimiey baru up to date dis blog....

tup tup tup tup.....
dah bulan july rupanya...

JULY oh JULY
kenapa bulan ini sungguh perit dan sakit bagi MIMIEY.....
GOSH..!!

Entah dimana datangnya silapnya aku....
entah perkare dah berlaku dan terjadi, aku sendiri tak boleh berpatah balik...
sekali lagi nilai PERSAHABATAN aku kini diragut...
adus..sangat2 perit, bagai ditusuk saja rasanya...
memang benar orang kata, belum cukup 2 tahun x semestinya kita rapat dan mengenali hati budi masing2...
tapi kenapa harus sebegini...
asal DIA tahu, betapa sakitnya aku apabila dia berbuat begini pada aku...

FACEBOOK oh FACEBOOK...
dulunya aku diremove dari DIA yang aku fikirkan....
tapi nyatanya TIDAK...
sebab FACEBOOK nya dihack..
memang sakit sangat tatkala diremovekn itu....
tapi kerana nilai prsahabatan itu berharga
aku cuba bertindak dengan waras....aku bertanyakan kepadanya apa sebab
rupanya FACEBOOK dia kene hack...
hati aku kembali tenang...

tapi,
entah kenpa aku rasa seperti tak diperlukan saja rasanya
rasa dia mahu menjauhkan diriku....
itu yang perlu aku katakan...
aku ada bertanya, ada ctc tapii....aku tiada dapat jawapan yangmenyakinkan perassaan ini..
SATU ye memang SATU cara adalah meremovekan FACEBOOOK nya...
dussshhhhhhh!!!
apa yang aku dapat adalah, aku di hentam!!
kenapa die tak tanya dulu ape motif sebenarnya....
damn sakit n sangat sakit....
if perkara yang important die perlu berahsia
tiada gunanya PERSAHABATN dengan aku ini....

 
aku diibaratkan seorang SAHABAT 
yang tiada nilainya dan tiada apa perlu dikongsi.........

asalkan die tahu bahawa sakitnya hati aku 
bila aku mendapat penjelasan dari orang lain...
sangat2 sakit...perit...!
aku akui die memang berniat baek tapi cara yang die lakukannya adalah salah....
yep..memang!!
niat untuk membolehkan aku mengambil exam dengan tenang...
so better she story at me later....
but
sebelum exam lagi rakan2 yang laen sudah memberitahunya...
sangat2 fikir kenapa die begini....
bila exam sudah abiz....
aku setia menunggu perkabaran darinya
tapi tiada apa2 pun jawapan sehingga 12 tgh malam....

langkah meremovekan jugalah aku dapatkan penjelesan
penjelasan dari sebuah jawapan...
tapi aku dihentam!!!!

bagaikan sebuah mimpi ngeri....
tapi aku masih tertanya2...
adakah mimpingeri ini akan bersambung kpd episod seterusnya
atau
mimpi ini akan terhenti disini
atau
mimpi ini akan mejadi noktah pengakhiran sebuah sahabat
atau
mimpi ini akan kembali menuju sinar kebahagian...........


semuanya terpulang....





No comments: